Aquarellkurs

Nu är aquarellkursen på fyra dagar avklarad.Den började förra lördag och söndag,och fortsatte denna lördag och söndag.Den har varit intensiv och mycket lärorik men framför allt mycket rolig.Varje dag fick vi ett nytt tema.Det handlade om färg,form,teknik,redskap och fantasi.Kursledaren Gunnel Säflund Almered bor och håller kurser i ett ljust och fint renoverat gammalt stall. Vi var åtta damer i mogen ålder med undantag från en eller två som var lite yngre. Vi hade jättetrevligt tillsammans tycker jag, hoppas de andra också upplevde det så.Vi blev servade med förmiddagskaffe och eftermiddagskaffe av Gunnels man Lennart som också gav oss en visning i ramverkstaden som han driver i en annan byggnad på tomten. Han gav oss lite tips om våra bilder som var bra att veta om vi ska rama några av våra alster. Dessa två trevliga människor bor på Ekbacken i Bonnarp. Jag återkommer gärna fler gånger.Sista dagen fick pröva på Häll och Dräll. Ja det var lika roligt som det låter.Fast lite SLABBIGT. KUL,KUL.

Kommentarer
Postat av: Martina

Me like dina får! Jag vill ändå se dina andra djur här, tyckte kossan var urskön!!!

2010-10-13 @ 08:34:37
Postat av: Christel

Åh vad fina bilder! Jag gillar också dina får men segelbåtarna tycker jag också var jättefina. Du är så duktigt!!

2010-10-13 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0